My Photo
Name:
Location: Athens, Greece

Thursday, October 20, 2005

Άρνηση

Όχι. Δε μου αρέσει καθόλου. Μην επιμένεις. Δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι. Τι πάει να πει "πρέπει να το δοκιμάσω και μετά να αποφασίσω". Αν κάτι σου αρέσει ή όχι, τις περισσότερες φορές το ξέρεις από την αρχή. Και αν δεν το ξέρεις ή αν αλλάξεις γνώμη στην πορεία, δε θα είναι επειδή αρνήθηκες την άρνησή σου, αλλά επειδή έμαθες κάτι για τον εαυτό σου που δεν το ήξερες πριν. Κι εγώ όταν λέω το όχι, το λέω επειδή τη συγκεκριμένη στιγμή δε θέλω να μάθω τίποτα καινούριο για τον εαυτό μου. Είναι η αίσθηση του "έκανα λάθος που νόμιζα ότι δε θα μου άρεσε", μία παραδοχή ότι τελικά δεν ξέρεις τον εαυτό σου όσο καλά νόμιζες ότι τον ήξερες. Και μπορεί να είναι ωραίο το να εξελίσσεσαι, να καταρρίπτεις ιδέες και απόψεις, να αλλάζεις γούστα και να ανακαλύπτεις ξανά αυτόν τον άγνωστο που κρύβεται μέσα σου, αλλά εγώ, προσωπικά, τώρα δε θέλω να κάνω παρέα με αγνώστους. Οπότε άστο καλύτερα για κάποια άλλη φορά.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home