My Photo
Name:
Location: Athens, Greece

Sunday, January 23, 2005

Η γυναίκα που δε μιλάει καθόλου

Άρχισα και βαριέμαι επικίνδυνα. Πρέπει να βρω τρόπους να περάσει η ώρα που απομένει μέχρι να τελειώσει το καθάρισμα η γυναίκα που δε μιλάει καθόλου. Νομίζω ότι προσποιείται πως δεν υπάρχω. Μπορεί να θέλει να ξεσκονίσει το γραφείο με τον υπολογιστή και να ντρέπεται να μου το πει. Και να πάω να κάτσω αλλού, τι θα κάνω; Η τηλεόραση έχει βλακείες. Η πιο καινούρια εφημερίδα είναι αυτή της περασμένης εβδομάδας. Δεν έφερα και καμιά ταινία να δω. Να φτιάξω κάτι να φάω δε θέλω, πριν από λίγο έπλυνε τα πιάτα. Δοκίμασα να πάρω κανένα τηλέφωνο, αλλά κανένας δεν είναι σπίτι. Γιατί να είναι; Έχει τέλεια μέρα έξω. Μήπως να βγω, να πάω καμιά βόλτα και να ξανάρθω μετά για να κλειδώσω; Κι αν η γυναίκα που δε μιλάει καθόλου το πει; Η αδερφή μου με έβαλε να της υποσχεθώ ότι δε θα φύγω, μέχρι να τελειώσει το καθάρισμα. Είναι καινούρια και δεν της έχει πολλή εμπιστοσύνη. Εμένα καλή μου φαίνεται κι ας δε μιλάει καθόλου. Από την άλλη, παρά να μιλούσε συνέχεια, ίσως να είναι καλύτερα έτσι.
Είναι στο υπνοδωμάτιο τώρα. Νομίζω καθαρίζει τον καθρέφτη. Μετά θα πάει μάλλον στο μπάνιο. Ή μήπως σειρά έχει το γραφείο; Να κάνω την πάπια; Ναι, άμα θέλει θα μου ζητήσει ευγενικά να σηκωθώ. Ή θα αρχίσει να συγυρίζει εδώ γύρω, οπότε θα πρέπει να το καταλάβω. Αυτό θα κάνει μάλλον, αφού δε μιλάει καθόλου σιγά μη μου πει να σηκωθώ. Κι εγώ θα αρχίσω να κάνω βόλτες στα δωμάτια και να αναρωτιέμαι γιατί η αδερφή μου πληρώνει γυναίκα για να της καθαρίζει. Κανονικά, λέει, τη βοηθάει, αλλά σήμερα είχαν να πάνε σε κάτι βαφτίσια με τον γαμπρό μου και δε μπορούσε. Οπότε, ο καλός αδερφός δέχτηκε να προσέχει το σπίτι και να κλειδώσει, όταν φύγει η γυναίκα που δε μιλάει καθόλου. Πώς μπορεί να μη μιλάει καθόλου; Εγώ θυμάμαι η μητέρα μου όποτε καθάριζε το σπίτι, συνέχεια όλο και κάτι μουρμουρούσε. Για τον λεκέ στην πολυθρόνα, για τις στάχτες στο πάτωμα, για τις παντόφλες στο σαλόνι. Μου λείπει...
Πρέπει να είναι κάποιου είδους απόδειξη επαγγελματικής συμπεριφοράς. Καθαρίζω καλά και δε μιλάω καθόλου. Τι να σκέφτεται άραγε; Μήπως ψάχνει τρόπους για να πει σ'αυτό το αγόρι που δε μιλάει καθόλου να σηκωθεί από το γραφείο; Πρέπει να έχει παιδιά. Και θα σκέφτεται τι να τους μαγειρέψει το βράδυ. Ή θα αναρωτιέται πότε θα καταφέρει να ράψει εκείνο το παλτό που σκίστηκε τις προάλλες. Μπα, μάλλον θα πάρει καινούριο. Θα προσπαθεί να θυμηθεί αν μετά από εδώ πρέπει να πάει στο άλλο σπίτι που καθαρίζει ή αν τελικά της είπαν να πάει τη Δευτέρα. Μπορεί να σκέφτεται ότι έχει να βάλει πλυντήριο όταν πάει σπίτι της και να μαγειρέψει και να σιδερώσει. Μπορεί πάλι, η γυναίκα που δε μιλάει καθόλου, να πληρώνει μια άλλη γυναίκα που δε μιλάει καθόλου για να καθαρίζει το δικό της σπίτι. Δε νομίζω... Σίγουρα σκέφτεται ότι έχει να κάνει ένα σωρό δουλειές όταν γυρίσει σπίτι, πριν πάρει τηλέφωνο τους δικούς της στην Αλβανία. Αυτούς θα σκέφτεται τώρα. Και θα της λείπουν...

Μάλλον τελείωσε και με το μπάνιο.
Πάω να πιω νερό και να διαβάσω την παλιά εφημερίδα. Όλο και κάτι ενδιαφέρον που μου ξέφυγε θα βρω...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home